LeGolaS - 2011-02-13 12:50:34

Juz zaledewie kilka dni do rozpoczecia Ligi Mistrzów wiec najwyzsza pora aby zalozyc taki temat:) Piszcie jakich macie faworoytów i na kogo najbardziej stawiacie:) tutaj macie pary 1/8:

AC Milan    -:- (-:-)    Tottenham Hotspur
Valencia CF    -:- (-:-)    Schalke 04 Gelsenkirchen
AS Roma    -:- (-:-)    Szachtar Donieck
Arsenal Londyn    -:- (-:-)    FC Barcelona
FC Kopenhaga    -:- (-:-)    Chelsea Londyn
Olympique Lyon    -:- (-:-)    Real Madryt
Olympique Marsylia    -:- (-:-)    Manchester United
Inter Mediolan    -:- (-:-)    Bayern Monachium

v1shoR - 2011-02-13 12:55:19

Wiadomo kto wygra - FC Barcelona. :D W srode z Arsenalem, mysle ze bedzie fajne widowisko :)

mCrtX - 2011-02-13 13:08:55

AC Milan    -:- (-:-)    Tottenham Hotspur
Valencia CF    -:- (-:-)    Schalke 04 Gelsenkirchen
AS Roma    -:- (-:-)    Szachtar Donieck (wstrzymam się - może być różnie)
Arsenal Londyn    -:- (-:-)    FC Barcelona
FC Kopenhaga    -:- (-:-)    Chelsea Londyn
Olympique Lyon    -:- (-:-)    Real Madryt
Olympique Marsylia    -:- (-:-)    Manchester United
Inter Mediolan    -:- (-:-)    Bayern Monachium (oba zespoły w tym sezonie nie prezentują nic specjalnego - okaże się)

LeGolaS - 2011-02-13 22:37:26

Nom w środe Szlagier na korzysc Arsenalu:)

v1shoR - 2011-02-14 13:42:54

no boczek w dwoch rzeczach sie nie zgadzam. Mysle ze wygra AC Minal i oczywiscie barca ;d

mCrtX - 2011-02-16 22:36:52

:)

LeGolaS - 2011-02-18 13:03:29

No w pierwszy meczu 2:1 dla Arsenalu:) wszystko po mojej myśli:) teraz pozostaje tylko czekać na rewanż na Camp Nou. Co do meczu pierwsza połowa wyrównana a w drugiej przeważał Arsenal. Ładna brameczka van Piersiego. Guardiola się nie popisał zmieniając Ville:). Na Camp Nou obstawiam 2:2 i dalej przechodzi Arsenal;)

v1shoR - 2011-02-18 14:58:24

Ja obstawiam 1:0 dla barcy, to wystarczy na przejscie:) A pierwsza polowa nie byla wyrownana, tylko przewazala barca, a w drugiej to arsenal

LeGolaS - 2011-02-18 16:52:48

Mi się szczerze wydaje że wyniku 1:0 nie bedzie w takich meczach jak Barcelona vs Arsenal pada zawsze wiecej bramek bo te dwie druzyny graja bardzo ofensywnie i na pewno nie beda bronić wyniku tak jak Inter przed rokiem;/ się płakać chciało jak się ogladało gre Interu

Zimel - 2011-02-18 18:18:30

Panowie ;) Bedzie conajmniej 4bramki w meczu :) Barca za wszystko bedzie chciala wszystko rozstzygnac w pierwszej polowie tak samo Arsenal.
Barca - Real mecz rostrzygniety w pierwszej polowie jak wiekszosc meczy;)
Czekamy na 8go!
Barca, mes que un Club!

mCrtX - 2011-02-18 19:25:14

Napiszę kilka słów od siebie, następnie udostępnię Wam artykuł na temat Barcy, meczu z środy.

Tak, więc w większości sympatyzujący Barcy "kibice" zastanawiają się tylko i wyłącznie jak wysokie zwycięstwo ich drużyna odniesie, jakie zdobędą trofea w tym roku (zbyt wysokie mniemanie o sobie). Chore również jest to, że każdy z "Was" zna wynik meczu, który się jeszcze nie odbył. 90% "ehh z czego oni się cieszą, na Camp Nou będzie 4-0" jasnowidze, wróżki etc? To nawet nie jest śmieszne to jest chore. Gdyby to Arsenal przegrał znając nas przyjęlibyśmy porażkę z goryczą, ale taka jest piłka nożna, za to "WY" to typowe zakompleksione typy, którzy szukają dziury w całym. Ohh, ahh pff. Wszystko się okaże na boisku. Aaa jeszcze jedno nie zauważyliście, że we wszystkich mediach faworyzowana jest Barca? Np. w meczu z Arsenal'em typki w studio nie powiedzieli, że Arsenal zagrał ładny mecz tylko zastanawiali się dlaczego Barca odniosła porażkę. A teksty typu: "Arsenal powinien się cieszyć, że posiadają piłkę przez 40% gry" są wręcz żałosne. "1-0 po dwumeczu". Cały komentarz w owym meczu i po meczu kręcił się tylko i wyłącznie wokół Barcy. New'sy na portalach? "Barca doznała sensacyjnej porażki", dlaczego nie napiszą"The Gunners zwyciężyli w meczy z Barceloną". Śmiem twierdzić, że chyba cały Świat zakochał się w jednym klubie. Jeżeli są tacy "Boscy" niech od razu UEFA przyzna im wszystkie trofea, bo to chłopcy z innej bajki. Albo niech grają w lidze sami z sobą. Tobie v1shoR proponuje dogłębnie się zastanowić nad tym, czy faktycznie w pierwszej połowie przeważała Barca, bo to, że stworzyli sobie sytuacje (jak również Kanonierzy) nie świadczy o tym, że zagrali pierwszą połowę lepiej. Zgadzam się, że był taki czas gdzie przez 5 min. klepali między sobą podania, ale gdzie? Na połowie :). Więc replay i zastanów się jeszcze raz. Ty Zimel natomiast nie jesteś "jasnowidzem".

Zapraszam do lektury, może ktoś zmieni swój światopogląd, a może komuś ten artykuł otworzy oczy.

http://blog.mufc.pl/artykuly/264/dzieci … ac-potege/

To pierwszy i ostatni mój post na temat środowego meczu. Boisko zweryfikuje ...

v1shoR - 2011-02-18 20:13:38

Lol. Wy hahahah. Nie przesadzaj. Ja po prostu najbardziej lubie barce za ich gre i wcale nie patrze na osiagniecia:) Lubie tez inne zespoly, w tym Arsenal.

LeGolaS - 2011-02-18 20:15:26

To są tylko osobiste opinie jesli chodzi o wynik jak dla mnie wiec nie ma w tym zadnego jasnowidztwa:)

kr0pa - 2011-02-18 20:24:31

MANU MANU MANU :D

ALCO - 2011-02-18 22:18:22

Nie lubię Barcy, i to moja opinie, ktoś mnie poprze?

mCrtX - 2011-02-19 13:13:28

Cytat:

"wobec takiego tekstu przejść obojętnie nie mogę i muszę wtrącić parę swoich groszy ;)

najpierw w odniesieniu do leadu, w którym zacytowałeś panów z polsatu to zawsze mnie krew zalewa jak słyszę, że ktoś przegrał, ale był lepszy. Co to w ogóle znaczy?? Logicznie patrząc to w piłce chodzi o strzelenie goli i wygrywa ten kto strzeli ich więcej,a skoro wygrywa, znaczy jest lepszy...
To tłumaczenie Barcy po porażce, to tłumaczenie Barcelończyków przez jej zwolenników, którzy czasem zachowują się tak jakby chcieli uznać Barcę za produkt najlepszy, cudowny, nieskazitelny i przede wszystkim jedyny słuszny...
Fani (albo raczej wyznawcy-fanatycy) Barcy po porażce szukają winnych we wszystkim. W sędziach, złej murawie, pogodzie, meczach reprezentacji ect.
jak to wszystko ma się do dumnych haseł?? więcej niż klub?? czy klub tak wybitny i zaszczytny, jedyny w swoim rodzaju jest naprawdę tak przepełniony pychą, że nie potrafi przegrać z podniesioną głową i przyjąć porażki na klatę??
czy media muszą za każdym razem tłumaczyć każdą porażkę wykreowanych przez siebie "piłkarskich bogów"?czy muszą piętnować każdego kto "odważy" się pokonać dumę katalonii ??
Te wszystkie akcje z Mourinho z zeszłego sezonu przeciw niemu, włączone zraszacze i teraz umniejszanie gry Arsenalu naprawdę czynią Barcę klubem z wyższej półki,a jej kibiców lepszymi?? Jeżeli tak to dokąd to wszystko zmierza? nie wiem...
wiem jedno... z tyloma wadami Barca nie może być idealizowana...i nie powinna być, a każdy król umiera i rodzi się w jego miejsce następny. Mam nadzieję, że pycha i duma Barcy zostaną stłamszone w rewanżu i będzie to początek końca "nieidealnego ideału"

co do samego tekstu to szkoda, że nastawione na zysk gazety i portale nie potrafią czasem spojrzeć prawdzie w oczy i napisać czegoś wbrew popularnej opinii...

Mój osobisty pogląd jest taki (mimo, że kibicuje Realowi) , że władze ligi hiszpańskiej zapędziły się tym podziałem kasy z praw tv w kozi róg. Real i Barca rozgrywają w sezonie 2 wazne mecze miedzy sobą podczas gdy Arsenal musi radzić sobie w samej lidze po 2x z Chelsea, Man. Utd., Man City, Liverpoolem, Aston Villą i Tottenhamem co daje 12 trudnych meczy, do tego dochodzą mecze z twardzielami Typu stoke czy Birmingham ect. Czyli Arsenal nie może sobie pozwolić jak Real na granie na stojaka i wklepanie na luzie 3 goli...

kończąc chciałbym zobaczyć Messiego i cała Barcę jak radzi sobie przeciwko Stoke czy Birmingham..."

ALCO - 2011-02-19 13:31:47

Mam pytanie do kibiców Barcelony. Jak bardzo kochacie ten klub? Jeśli bardzo mocno, to czemu go tak faworyzujecie. Rodzice, którzy kochają swoje dzieci motywują ich, dają kary, czasem klapsa dadzą żeby dzieciak nie był jakiś rozwydrzony i rozpieszczony. Barcelona jednak ma tak rozpieszczonych piłkarzy, dla których piłka nożna to nie magia. To nie pasja. To tylko sposób na to, by z piłką u nogi zrobić sobie kilka sweet foteczek do jakichś znanych, pseudo inteligentnych pismaków. Czemu nie potraficie przyznać tego, że to wina tylko i wyłącznie tych czarujących i pełnych pasji piłkarzy?
Ja już w Barcelonie nie widzę żadnej pasji do piłki. Dla mnie Barcelona to już tylko firma, w której można sobie nieźle zarobić. Wystarczy stać i nastrzelać kilka goli, żeby kibice się cieszyli i skakali w górę (tak jak podczas trwania ligi hiszpańskiej). Po wygranej jakaś podwyżka się najdzie, potem zrobią mi zdjęcie z profilu i wrzucą do dajmy na to Bravo Sport. Tak traktuję dzisiaj Barcelonę, jako dno sportu. Tak, ma wielu utalentowanych piłkarzy, ma serce. Ale wypaczone, poprzez pociąg do hajsu, żądzy wygranej, poprzez zbyt mocne faworyzowanie kibiców. Więc basta, i kurwa kibice wielcy, przyznajcie mi rację.
Pozdrowienia, THE GUNNER'S! :]

v1shoR - 2011-02-19 15:29:44

A tak wkraczajac poza temat. Widze, ze ostro ALCO wrociles do coda

Heroes33 - 2011-02-19 15:56:13

No to zaczynamy:
2009-2010 Atletico - Fulham 2-1
2005-2006 sevilla - middlesbrough 4-0
2009 Barca - Man U. 2-0
2006 Barca - Arsenal 2-1
Te mecze dobrze pamietam i one byly najwazniejsze i prosze Cie boczku nie gadaj o tym, ze chcialbys widziec np barce w ang lidze, bo tego nie zobaczysz. Po drugie hiszpanska druzna w anglii ma niezwylke trudno, chodzi o warunki(caly rok deszcz, ostra gra) W hiszpani jest boisku zazwyczaj suche i nie ma ostrej gry tylko bardziej techniczna, Anglia mi sie kojarzy z gra silowa i walka. Nastepne, w Anglii graja co 3 dni w Hiszpani co tydz. kondycja u gracza ktory rozgrywa tyle meczy jest o wiele lepsza, niby jest zmeczenie, ale oni juz sa przyzwyczajeni. Dalej do Alco. Barca ma duzy dlug z kasa, wiec trzeba reklamowac by sie splacic. W anglii sa wieksze potegi, jezeli chodzi o kase(Man City, Man U, Chelsea) Dalej myslisz, ze w anglii nie ma reklam? Ja pamietam gdy gral Henry, Beckham to non stop reklamy byly, bo to czysta kasa dla calej druzyny. Mecz Arsenal- Barca byl piekny, wygral zespol ktory popelnil mniej bledow, jest rewanz,wiec nie srac sie tutaj kto jest lepszy itd. Ja jako obserwator meczu mam prawo do wlasnego zdania, uwazam, ze barca ladniej grala i kontrolowala gre do czasu bledu Valdesa. Potem kazdy wie jak bylo.I jeszcze jedno nie wyzywajcie sie o takie pierdoly,bo szkoda tego sluchac dalej. Kazdy ma swoje zdanie i tyle. Joo Barca <333

mCrtX - 2011-02-19 16:07:47

Ja mam tylko 1 małe pytanie czym objawia się dominacja Barcy w Europie?
Wygraniem LM w 2009r.?,
bo chyba nie spotkaniami w Anglii:

2011 - Arsenal 2:1
2010 - Arsenal 2:2
2009 - CFC 1:1
2008 - MU 1:0
2006 - CFC 1:0

Do tego przegrane 2 mecze z MU w 2008, CFC 2006, LFC 2007.

Równie dobrze mogę napisać, że żałosne jest tłumaczenie się, że drużyny w Anglii mają lepsza kondyche od drużyn z Hiszpanii przez to, że grają więcej spotkań.

Właśnie błąd Valdesa. Ja bym napisał "świetny strzał v.Persie'go". Ja również mam swoje zdanie i go nie zmienię.

W sumie nic nowego do dyskusji nie wniosłeś poza tekstem o reklamach i kondycji.

Tłumaczeń ciąg dalszy ... .

Nazywaj grę w Anglii jak chcesz. Najlepiej napisz, że same kosky kopią byle jak piłkę i przepychają się na boisku. Co roku widzimy 4 angielskie zespoły w LM, dziękuje dobranoc.

A jeszcze jedno jeśli nie chcesz patrzeć na naszą kłótnie, to po kiego grzyba w niej uczestniczysz?

P.S. v1shoR co ma CoD do piłki nożnej, kibicowania? Lepiej byś odpowiedział na to co tutaj się pisze, a nie zmieniał temat.

A Boczku*, a nie boczku. Staraj się pisać imiona/przezwiska z dużych liter (nazwa własna). Nazwy drużyn również pisze się z dużych liter - v1shoR.

Kibiców Barcy charakteryzuje to, że chcą czytać teksty, które ich zaspokajają lub też satysfakcjonują. Jeśli w mediach Barca jest chwalona to oczywiście się z tym zgodzą, ale jeżeli przeczytają kilka gorzkich słów to już zmieniają temat lub też obracają to w żart lub jeszcze w coś innego. Jest to swego rodzaju przyzwyczajenie do czytania, oglądania tylko tych pozytywnych rzeczy na temat Barcy. To co tutaj piszę/piszemy lub też zarzucamy artykułami na temat Barcy nie jest zgodne z Waszą ideologią wychwalania Barcy pod niebiosa.

Heroes33 - 2011-02-19 16:17:53

Boczek ja nie tlumacze tylko stwierdzam fakty, w Anglii trenerzy skupiaja sie nad wytrzymaloscia i kondycja, mozna to stwierdzic po treningach jakie robia, ogladalem treningi ze szkolki Man U, Evertonu i widac, ze kondycja jest na 1 miejscu. Napisalem blad Valdesa bo tak bylo a swoja droga tez bys sprytny strzal, ale bramkach takiego formatu powinien krotki rog pilnowac:)

mCrtX - 2011-02-19 16:21:45

Przecież tam bambusy kopią kokosami. Żenada. Zobacz jaki styl prezentuje Chelsea, MANU, Sunderland, Everton, Newcastl, Aston Villa i reszta paczki. Dlaczego odpisujesz tylko na to, na co chcesz odpisać / znasz odpowiedź.

v1shoR - 2011-02-19 17:25:45

Dobra ja juz tu nic nie pisze. Zbedne klotnie. A co do tego: A Boczku*, a nie boczku. Staraj się pisać imiona/przezwiska z dużych liter (nazwa własna). Nazwy drużyn również pisze się z dużych liter - v1shoR.
straszne rzeczy.
Okaze sie i tyle

mCrtX - 2011-02-19 17:27:04

True - okaże się :) Tak się wyraża szacunek - v1shoR.

ALCO - 2011-02-19 17:28:49

Nie zmieniaj tematu fanatico!

Zimel - 2011-02-19 17:50:57

Ej panowie moze ogarniecie sie ?
Mowisz ze wychwalamy Barce pod niebiosy... Mowie cos? Prawda jest taka ze wszystkiego nie mozna wygrywac, chcac nie chcac, dla Barcy wynik na Emirates jest dobry. ''Strzelona bramka''
Wygrał Arsenal poniewaz wykorzystal swoje szansy, a Barca ich nie wykorzystala. Klocicie sie tu KIJ WIE O CO... Jest rewanz na Camp Nou. Barca gra na Camp Nou  znakomicie jak prawie kazdy zespol na swoim stadionie...
Panowie dajcie spokoj z klotniami.
Vamos Barca!

mCrtX - 2011-02-19 17:52:33

Oprócz postów zachęcających skończenie "kłótni" potraficie coś sklepać innego?

Zimel - 2011-02-19 19:26:52

Ohh Boczek..
Nie badżnt dziecmi wszyscy, po rewanzu sobie porozmawiamy..

ALCO - 2011-02-19 23:26:12

Ej kurwa, ludzie, do czego do doszło, żeby kłótnie z dyskusją (wymianą poglądów) mylić. Czy każdy argument to musi być używany tylko po to, żeby wkurwić drugiego? Czy my tu mówimy "jebać barce tylko Arsenal!"? Kurwa, wytłumaczcie mi, jaki jest Wasz tok myślenia, ja pierdole. Społeczeństwo to dno, dlatego nie lubię ludzi. Bo każdy myśli, że dyskusja to kłótnia. Załóżcie wszyscy koszulki z Bobem Marleyem i wychwalajcie "peace&love". Myślicie, że to świat zmieni na lepsze? Haha, kurwa, mylicie się. Myślałem, że tu będzie porządna dyskusja, a tu każdy myśli, że to kłótnia.

LeGolaS - 2011-02-19 23:29:57

Zgadzam się z HerO co do tego że w Angli stawiaja na kondycje i gre siłową. Valdes popełnił duży błąd bo zostawił wolne miejsce przy słupku co nie zmienia faktu, ze van Piersie popisał się łądnym strzałem i trzeba go pochwalić za podjęcie takiej decyzji. W piłce nożnej nożnej przegrywa ta druzyna która popełnia więcej błedów. Arsenal i Barcelona jak dla mnie graja ładna ofensywna piłke dlatego mecze pomiedzy tymi drużynami są tak ciekawe i nie ma co się klócic o to która liga jest ciekawsza czy tez lepsza bo kazdy ma inny gust i inne zdanie. W meczu na Camp Nou może sie wszystko wydarzyc bo to piłka nożna i każdy może przegrać z każdym. Co do kibiców obu klubów  po jednej jak i po drugiej stronie znajda sie jakies debile jak to zawsze bywa w każdym klubie:) a co do wyjscia Vishora poza temat to wydaję mi sie ze Vishor tutaj napisał taki post ponieważ jest to jedyny temat w ktorym sie wypowiedziales od dłuzszego czasu:) założyłem ten temat bo głownie chodziło mi o mecz Barcelony z Arsenalem ponieważ wiedziałem że w nasyzm clanie wszyscy kibicują praktycznie tym drużyną dlatego chciałem aby każdy wymienił się swoimi pogladami

ALCO - 2011-02-19 23:31:40

Legolas, mylisz się. W prawdziwej piłce lepszy wygrywa, nie ma czegoś takiego, że każdy może wygrać. Tylko w polskiej lidze jest tak, że każdy z każdym może wygrać, to kwestia farta. :)

LeGolaS - 2011-02-19 23:37:54

w lidze angielskiej również tak jest że każdy może wygrać z każdym co czyni ta lige ciekawa

ALCO - 2011-02-19 23:44:42

Wygrywa lepszy i bardziej wytrzymały. U nas wygrywa każdy z każdym, albo kwestia farta, albo kwestia koperty. Angielska liga jest ciekawa dlatego, bo to prawdziwy sport, nie dla panienek. Tam liczy się wytrzymałość, tak samo niemiecka liga. To są dwie, najciekawsze ligi na świecie. Innych lig nie lubię, bo albo klub ma same gwiazdy wykupione, albo inny gra zbyt defensywnie.

mCrtX - 2011-02-19 23:45:43

Poglądy są takie, że gra siłowa jest jednym z elementów "wyspiarskiego stylu". Najlepiej chyba by zawodnikom z Anglii wyszły walki w klatkach? Poza tym, po chuj bronisz Valdes'a? Skoro napastnik jest po to żeby szukać luk w obronie rywala, oczekiwać na błąd obrońcy, bramkarza. Liczy się tylko piękny strzał Robin'a, po chuj usprawiedliwiać. "oh, ah gdyby ...". Gdyby to Barca tak zdobyła gola, to by było: "Ohh, ale Messi to wsadził". Pierdolenie o SZOPENIE. A Ty Mariusz widzę za bardzo pokojowo do wszystkiego podchodzisz. Elo ...

LeGolaS - 2011-02-19 23:58:35

Każda liga charakteryzuje się swoim stylem gry tak to już jest. Ja moge popatrzeć na każda lige z wyjatkiem włoskiej ta liga jest smieszna jak dla mnie :) symulacja, gra na czas, obrona wyniku przy jednobramkowym prowadzeniu ale tak jak mówie każdy ma inny gust i zależy co dla kogo się najbardziej liczy.W szególnosci z taka gra kojarzy mi się Milan. Jedynie Inter odstaje troche od tej całej bandy:D chociaż to co zrobił w zeszłorocznej edycji ligi mistrzów pozostawiało dużo do życzenia ale to bardziej wina Murinho niż drużyny.

ALCO - 2011-02-20 00:01:14

Włoska liga to dno, chyba, że popatrzysz na mecze klubów Sycylijskich, byłem na kilku meczach Messiny i powiem, że u nich gra prezentuje się ciekawie. Ale nie gadamy o włoskiej lidze przecież. :]

LeGolaS - 2011-02-20 00:06:29

a jak mam podchodzić do tego tematu? wyzywać wszystkich dookoła? sam twierdzisz ze to dyskusja nie kłotnia?

ALCO - 2011-02-20 00:08:49

Nie wyzywamy, prezentujemy swój punkt widzenia. To Tobie się wydaje, że jesteśmy anty ludzie. Głupota, to nie nasze myślenie i nasze zdanie, a Wasze. Jak mamy podchodzić do tej dyskusji? Z kim tu dyskutować. Jeden mówi skończcie, drugi mówi "przychodzi kiedy jest grubo w temacie", trzeci gada, że to kłótnia, a nie dyskusja. Parodia ludzkiego myślenia.

LeGolaS - 2011-02-20 00:10:57

ja nie mówie że to kłotnia:) tylko dziwia mnie komentarze dlaczego tak pokojowo do tego podchodze? a jak mam do tego podchodzić? powiedz mi Boczek lub też ALCO?

ALCO - 2011-02-20 00:21:11

Podchodź tak jak chcesz, mi nic do tego. Ale na pewno nie bądź jak klej "super glue", który łączy wszystkich.

LeGolaS - 2011-02-20 01:54:28

Ja nikogo nie łącze bo nie moja rola:) wyrażam tylko osobista opinie co do tego tematu..

Zimel - 2011-03-08 22:47:38

Vamooooos BARCA!

v1shoR - 2011-03-09 15:20:30

; )) ;D

Zimel - 2011-03-09 21:52:16

Po zwyciestwie mieliscie wiecej do powiedzenia ;))
Teraz niestety NOKAUT.
Visca el Barca!

LeGolaS - 2011-03-10 09:16:31

Może nie piszemy dlatego bo nie chcemy sie tlumaczyc? jak to zawsze to robia kibice Barcelony... Arsenal przegrał i tyle. a nie wiem co tu odpisywać na takie komentarze "; )) ;D" lub "Vamooooos BARCA! " :)

v1shoR - 2011-03-10 11:19:15

ja nic nie mowie ; )

Zimel - 2011-03-10 15:46:52

Mowie Legolas tak bo byliscie za pewni po pierwszym meczu.  Kibice Barcy brawo, daj przyklad bo ja mowilem poczekajmy do rewanzu ;)

mCrtX - 2011-03-10 16:20:39

Nikt, nie był pewny. Dyskusja dotyczyła głównie tego, która drużyna była lepsza. "Arsenal przegrał i tye" (c) LeGolaS. Zimel szukasz zaczepki u Nas jej nie znajdziesz, Barca wygrał, Arsenal przegrał proste jak 2+2. W sumie też nie wiem jak odpisać na komenatarz: "Vamos Barca" lub jakieś buźki. My przynajmniej potrafimy się pogodzić z porażką.

Zimel - 2011-03-10 21:34:48

A ja sie nie pogodzilem? ;) Powiedzialem poczekajmy na rewanz ;) Doczekalismy sie i awans Barca zasluzony w 100procentach i tego nie zaprzeczycie ;)

ALCO - 2011-03-12 11:29:59

WE LOVE YOU ARSENAL! WE DO! I TYLE W TEMACIE.

Zimel - 2011-03-12 12:06:57

I mowicie ze ja pisze Vamos BARCA i sie mnie czepiacie...
pozdro.

kr0pa - 2011-03-12 23:12:24

Według mnie błąd sędziego za czerwoną dla Persiego, a wtedy było 1-1 czyli awans dla Arsenalu takie moje zdanie :D i co ci z tą Barcą :D i tak Manu to wygra!!! :D

Dzisiaj Manu 2 - 0 Arsenal :D i kto tu rządzi :D

ALCO - 2011-03-13 00:28:42

Rządzą pieniądze. :D

Zimel - 2011-03-13 09:09:35

Kropa... Wszyscy Sedzia sedzia. Czytajcie to:
PS Jeszcze kilka słów o sędziowaniu. Druga żółta kartka dla Van Persiego była głupotą, nadgorliwością sędziego. Jednak w dwumeczu sędziowanie zdecydowanie było na korzyść Arsenalu. Pierwszy mecz - nieuznany prawidłowy gol Messiego na 2:0. W rewanżu - niepodyktowany karny na Messim w pierwszej połowie. A i Kościelny mógł z boiska wylecieć za dwie żółte... Mylił się arbiter w obie strony, ale szaleństwem jest stwierdzenie, że zespół, który całkowicie zmiażdżył przeciwnika awansował dzięki arbitrowi.

Dziekuje.

kr0pa - 2011-03-13 23:58:32

no tak, ale 90% ludu nawet kibole Barcy mówią, że za takie coś nie daje się czerwonej ... poczytaj sobie angielskie bądź katalońskie strony po ang :D tam jest gnój dopiero :D a nie Polskie. Przecież my oglądaliśmy mecz wyciszony bo tylko się komentatorowie podniecali tą Barcą :D

Zimel - 2011-03-14 07:29:39

No moze i sie podniecali jak kilka lat temu MU, kiedys Realem, Barca na topie i gra dobra pilke do czasu...
No ale gdybym w pierwszym meczu odgwizdal karnego i messiemu gola zaliczyl to by moglo nie byc 1-2 a 3-0 np. Nie wiadomo jakby sie potoczylo...

LeGolaS - 2011-03-20 15:55:16

zobaczymy jak teraz Barcelona poradzi sobie z Szahatarem:) najlepsza para Manchester vs Chelsea:D

Zimel - 2011-03-20 17:48:07

Tak ;) Pozyjemy zobaczymy :) Ale typu połfinal:
-Real BARCA
-Inter Chelsea.
Beda super polfinaly!
najpierw trzeba przejsc cwierfinal ;p

LeGolaS - 2011-04-08 20:23:22

Już po pierwszych meczach cwiercfinalu wszystko jest jasne:). Zajebisty bedzie meczyk Realu z Barcelona:D beda grac ze soba cztery mecze :D chyba nigdy nie było takiej sytuacji pomiedzy tymi klubami z tego co mi wiadomo a Shalke mnie miło zaskoczyło ogrywajac tak wysoko wielki Inter Mediolan:D Jaki finał obstawiacie?

v1shoR - 2011-04-09 07:44:27

ostatnio barcelonie troche gorzej szlo, wiec z realem bedzie ciezko. Ale mysle: Manchester-Barcelona

LeGolaS - 2011-04-28 20:01:20

No Visior dobry typ dałes juz chyba wszystko jasne po wygranej Man.U z Schalke i Barcelony z Realem 2:0 :). Real moze cieszyc sie w tym sezonie tylko Pucharem Krola co nie zmienia faktu ze sedzie popelnil duzy bład dajac czerowna kartke Pepe:) na poczatku sam nie wiedzialem czy faul był czy go nie było bo po powtorkach w Polsacie mało mozna bylo wywnioskowac. Dopiero po obejrzeniu tego filmiku: http://www.youtube.com/watch?v=G2oRXFRl … r_embedded wszystko okazało sie jasne, ze alves symulowal i zachował sie naprawde nie w porzadku bo Pepe nawet go nie dotknal a on obrocil sie w powietrzu i trzymał sie za noge jak by mu ja urwali a jeszcze dla mnie bylo dziwne to ze wzieli go na nosze wyniesli poza boisko a on odrazu wstał i biegał jak glupi:P ale co poradzic taka jest piłka nozna i takie sytuacje sie zdarzaja chociaz sedzia na takim etapie rozgrywek nie powinien popelniac takich bledow bo faulu nie bylo i jeszcze jak dla mnie powinien byc zolty kartonik dla Alvesa za symulowanie. Dla porownania dam jeszcze filmik co dzisiaj mi poslal Boczek i uwazam ze tez daje duzo do myslenia w tej sprawie bo sa to dwie podobn sytuacje http://www.youtube.com/watch?v=gfgfs5kr … re=related

mCrtX - 2011-05-02 16:28:19

Więc tak: ManU we finale, Barca również z tym, że na pewno Real będzie walczył i liczę na dobry mecz!

Zimel - 2011-05-02 19:45:51

Nie byl bym taki pewny z Barca :) Wiem wynik super, ale to w koncu Gran Derbi i nie oszukujmy sie wszystko jest mozliwe :) Licze na BARCE bardzo ;p   ManU pewniak :)

LeGolaS - 2011-05-02 20:08:46

Zimel Ty chyba nie myslisz ze Murinho i spolka sa w stanie strzelic 3 bramki na Camp Nou. Sam Murinho powiedzial ze Barca już ma pewny finał

Zimel - 2011-05-02 20:42:43

Ja nie bede przesadzal niczego ;) Nie jestem niczego pewien ... powiedziec moze ale widze wypowiedzi zawodnikow i jaka mobilizacja ze wygraja, wiec sie obawiam meczu!

LeGolaS - 2011-05-03 10:33:40

a co maja gadac innego:D poza tym Real wystapi bez kilku podstawowych zawodnikow z trenerem na trybunach wiec tym bardziej maja lipke:)

kr0pa - 2011-05-03 23:56:33

MaNu ich rozwali w finale :D tak tak tak xD wkurza mnie to komentowanie tylko wielka Barca,,,,

Zimel - 2011-05-04 10:43:28

Vamooos BARCA!! Wembley pokonamy!    PS. dlatego nie patrzalem wczoraj na mecz po polsku tylko po chinsku xdd

mCrtX - 2011-05-04 11:08:47

Ja po włosku :) Ale z tego względu, że polska transmisja zwyczajnie się zacinała.

Zimel - 2011-05-04 11:14:46

No tez racja ;p Dlatego po CHinsku se puscilem :)

mCrtX - 2011-05-04 13:05:32

FINAŁ: MANU versus BARCA.

LeGolaS - 2011-05-04 15:02:17

ja po Polsku ogladalem i było spoko:) w ogole nie zacinało. Wczesniej ogladałem na tym samym kanale finał Pucharu Polski i tez było git..

Zimel - 2011-05-04 17:24:35

BARCA! :D

v1shoR - 2011-05-04 21:43:23

1;1 jaja

mCrtX - 2011-05-04 22:47:05

Właśnie skończyłem oglądać drugi mecz półfinałowy i muszę stwierdzić, że ManU w II składzie zmietli Shalke :D

LeGolaS - 2011-05-07 22:43:11

Stawiam na Manu w finale:D

Zimel - 2011-05-07 22:59:36

Ja tez.

Heroes33 - 2011-05-08 21:37:12

Barcelona bez dwoch zdan ;)

v1shoR - 2011-05-09 10:05:19

jajajaa barca

kr0pa - 2011-05-09 14:37:06

Manu Manu wygra wygra mecz xD

mCrtX - 2011-05-09 15:03:51

Barcelony szczerzę nienawidzę. ManU mimo iż jest największym rywalem Arsenalu jest mi obojętny. Darzę sympatią kilku zawodników ManU i podoba mi się ich styl gry. Jestem za MANU! Natomiast jeżeli wygra Barca to jakoś szczególnie zawiedziony nie będę. Wygra lepszy. Kiedy finał w ogóle?

LeGolaS - 2011-05-09 15:07:05

ja stawiam 20 zł na Manu opłaca się ?

v1shoR - 2011-05-09 15:12:19

nie

LeGolaS - 2011-05-09 15:15:58

Zimel co ty tak nie wierzysz w wygrana? nie chcesz zapeszać? xd

Zimel - 2011-05-09 23:03:51

28maj. No ja nie zapeszam. Jak Barca przegra to wtedy bede mniej nieszczesliwy bo jestem pogodzony z porazka ;d ajak wygra to radocha i jazda ;d ;d

mCrtX - 2011-05-27 11:58:48

http://img4.imageshack.us/img4/465/ggggggq.jpg

Zimel - 2011-05-27 12:38:51

Nom widzialem to ;p Ale patola ta polska xd

mCrtX - 2011-05-27 15:24:02

Czemu patola? Zajebisty pomysł!

Zimel - 2011-05-27 15:38:47

moze i fajny, ale wezcie siare robic za grania...

mCrtX - 2011-05-27 15:54:41

LOL'ED. Siara? My sobie już wystarczającą "siarę" robimy tym, że grasz dla pV! :D:D:D

Zimel - 2011-05-27 15:56:13

Nom. Zera zawsze robia sobie siare; /

v1shoR - 2011-05-28 08:55:08

JUZ DZIS

kr0pa - 2011-05-28 09:11:06

Glory Glory manu xD

Zimel - 2011-05-28 10:45:18

Viscae el BARCA!!

mCrtX - 2011-05-28 15:42:29

http://kanonierzy.com/shownews_id-21050,page-4.shtml i wpuścić takich chamów na swój "teren" = rozkradną ośrodek.

Te ich żarty robią już się niesmaczne.

"na bank tą fotke (w dodatku marnej jakości) robił Busquets bo tylko tego śmiecia mi tu brakuje"

Liczę na dobry mecz, a nie pokaz umiejętności aktorskich.

http://www.youtube.com/watch?v=M-km2lkpDg8

LeGolaS - 2011-05-28 16:39:07

GLORY GLORY MAN UNITED!!!:D

Zimel - 2011-05-28 19:27:14

LeGolaS za kazdym kto  gra z Barca :) Nie lubie takich kibicow co ida za kazdym tylko zeby Barca nie wygrała, ale  to twoja sprawa :) A co do Boczka, to nie widze w tym nic zlego ;) Po prostu nikt sie pogodzic nie umie ze Barca gra najlepszy futbol, a fabregas gra w reprez. Hiszpani tak jak 3/4 skladu Barcy, i sie nie dziwie ze chcą go tam . :)

mCrtX - 2011-05-28 19:54:57

Aha, mogą to robić na inne sposoby (telefonicznie, spotkać się z nim), a nie dewastować klubowe pamiątki.

Co do wypowiedzi na temat Mariusza - chyba się zamotałeś :D

"Nie lubię takich kibiców co idą za każdym tylko żeby Farsa nie wygrała, ale to Twoja sprawa :)" - o co w tym chodzi, bo nie kumam? Z tego co wiem jeżeli ktoś kibicuje danej drużynie np. Arsenal i oto ta drużyna odpadnie np. w LM to może kibicować, życzyć zwycięstwa innej drużynie, którą lubi, lub też po prostu dokonać wyboru między drużyną A i B. Mariusz wybrał ManU i tyle. Inni kibice Arsenalu mogą wybrać Barcę. Zależy od człowieka, nie wiem czemu się dojebałeś. Co do kibica Interu powiesz to samo, bo lubi, bardziej woli ManU niż Barce? Ogar ZIOM!

"Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem."

Zimel - 2011-05-28 21:39:35

Nie, ale przyspiewki typu GLORY GLORY MAN U, jak sie jest kibicem Arsenalu ?  Tak samo jak ja bym krzyczal RUCH RUCH HKS, jak jestem kibicem Gornika Zabrze... .
KTO NAJLEPSZY JEST? BARCA!! ManUtd Bez szans panowie ;) GJ!! Visca el Barca!!

mCrtX - 2011-05-28 22:58:55

Dobry mecz GG - fajnie się oglądało!

Ahhh Zimel skromny jesteś :)

A co ma do tego kibicowanie Arsenalowi? Liczył na ManU wyraził swoje emocje, tyle - to tak jak Ty piszesz "VeB" LOL'ed. Boże jak Porto grało ze Sportingiem to pisałem "PORTO!" i co to wiąże się z tym, że krzyczę "RUCH ... "?

Ja jestem sympatykiem wielu innych klubów oprócz Arsenalu (nawet w polskiej lidze) i co to czyni mnie "chorzowskim"?

Poza tym to, że ManU dostał się do finału jest sukcesem angielskiej piłki, której jesteśmy kibicami, więc daruj sobie "dziwne" porównania.

Ogar :/

P.S. DOBRY MECZ! Zasłużone zwycięstwo BARCELONY!

v1shoR - 2011-05-28 23:08:10

ladnie MVP strzelilo bramki. :) Ogolnie to mecz byl szczerze troche jednostronny, pierwsze 10 min nalezalo do manu. Fajny mecz, szkoda ze az tak jednostronny.

LeGolaS - 2011-05-28 23:27:55

Przecież do żartów napisałem "GLORY GLORY MAN UNITED " a co do tego, że jestem zawsze za tą drużyna co gra z Barca to całkowita prawda:) chyba logiczne, że chcesz żeby klub którego nienawidzisz przegrał:) Ja osobiście do United nic nie mam bo graja fajną piłke również uważam, że PL jest najlepsza liga na świecie dlatego jeśli Arsenal odpada z jakichkolwiek rozgrywekh to ide za inna angielska druzyna:). Co do samego meczu to fajne widowisko sędzia w 100% wykonał dobrze swoją robote i nie można się niczego doczepić

kr0pa - 2011-05-28 23:30:50

Jebana Barsa!!!

mCrtX - 2011-05-28 23:37:15

Zimel myśli, że wszystko kręci się wokół Barcy :D

LeGolaS napisał:

a co do tego, że jestem zawsze za tą drużyna co gra z Barca to całkowita prawda:) chyba logiczne, że chcesz żeby klub którego nienawidzisz przegrał:)

Zgadzam się z Mariuszem.

A ManU gra naprawdę fajny futbol, szkoda ich i "Staruszka".

LeGolaS - 2011-05-28 23:38:48

a co do Fabregasa to dlaczego go nie chciali wcześniej gdy go sprzedawali do Arsenalu?? Wenger odjebał cała robote chłopak się w Arsenalu rozwinał a teraz Barca myśli ze sypnie kasą i bedzie GIT :/ żałosne..

mCrtX - 2011-05-28 23:45:39

DEWASTOWANIE PAMIĄTEK KLUBOWYCH! - Kultura z Katalonii.

W sumie czego się spodziewać po "największym wzwodzie" sezonu i "Tarzanie", jak tacy ludzie nie mają za grosz kultury.

Sprzedali, go tak? Więc niech teraz nie mają żalu.

Zimel - 2011-05-29 08:47:46

Ej, a Ronaldo jak bylo? Kuzwa, kazdego zawodnika w koncu ktos kupi nie? Chyba logiczne ze kazdy przed sezonem chce sie wzmocnic, wiem nie wiem co w tym zlego... ;/
Dobra ja sie z wami nie bede klocil ;d BARCA!!

kr0pa - 2011-05-29 09:57:06

Fabregas jest slaby niech go biora :xD

mCrtX - 2011-05-29 10:37:45

Ostatni mój post w tym temacie, gdyż LM już się zakończyła brzmi:

JEBAĆ BARCE!, elo do następnej edycji.

v1shoR - 2011-05-29 11:57:22

huj wam w dupe

Zimel - 2011-05-29 13:41:55

Popieram v1shora ;) , PS. BARCA NAJLEPSZA.

LeGolaS - 2011-05-29 14:34:50

http://kwejk.pl/obrazek/69651/tajemnica … arcelony.h

do nastepnej edycji:D

Zimel - 2011-05-29 15:37:50

Tajemnica? kto wczoraj z spalonego strzelil ? MU nie istnialo i taka prawda. ELO. obronimy Mistrza!

v1shoR - 2011-05-30 13:53:49

zalosne. Co w tym meczu bylo nie tak? Barcelona byla lepsza. Sedzia nie robil bledow, oprocz spalonego (gol) i reka villi. Ale to takie bledy ze ciezko zauwazyc. Sedzia byl bardzo dobry. A w tym kwejk, to praktycznie Busquets - idiota. Wszystkich z barcy lubie oprocz niego.

LeGolaS - 2011-05-30 14:39:19

i dobrze że nie gwizdał tej reki bo ona była nabita przecież Villa specjalnie tego nie zrobił wiec sędzia moim zdaniem błędu nie popełnił. Z tego co widze to Pique w dalszym ciągu kradnie:D zobaczcie co na stronie Barcelony pisza:

"Pomiędzy bagażami Barcelonistów natknęliśmy się na kradziony sprzęt z Wembley. Piłka oraz siatka, którą z bramki londyńskiego stadionu zabrał Gerard Piqué. To jest przestępstwo, ale oko cieszy..."

LOL

Zimel - 2011-05-30 17:41:47

A mowiles ze nie czytasz od Barcy stron;:)

LeGolaS - 2011-05-30 17:59:06

Nie czytam ale kolega mi napisał na Gadu- Gadu, że Barcelona znów kradnie i dał link to zobaczyłem sobie i niezła beka była.

Heroes33 - 2011-05-31 16:40:27

Barca!!

Zimel - 2011-05-31 20:55:02

Dobrze Hero! Tak Trzymać!!

LeGolaS - 2011-06-01 00:32:26

HerO nie rób tego zejdziesz na złą droge:D

ALCO - 2011-06-02 14:41:17

JB.

Zimel - 2011-06-02 14:44:54

JA.

ALCO - 2011-06-02 14:47:17

STAŁA PLANCKA.

Villa Yorgos